Perhetalojen hoitopäivä

järjestetään lasten hoitopäivä!

Perhetalo Täpinä: Parillinen viikko 24.2.2024alkaen
Perhetalo Tuutikki: Pariton viikko 31.1.2024 alkaen

Hoitopäivä järjestetään Perhetalo Tuutikissa parittomina viikkoina ja Perhetalo Täpinässä parillisina viikon keskiviikkoina klo 9-11:30. Hoitopäivän ollessa käynnissä, palvelee avoin päiväkoti perheitä toisessa Perhetalossa normaalisti klo 9-11:30.

Hoitopäivissä leikitään, ulkoillaan, syödään välipalaa ja harjoitellaan sosiaalisia taitoja muiden lasten kanssa. Hoitopäivän ikäraja on 1 vuotta. Hoitopäivä on tarkoitettu lapsille, joilla ei ole kunnallista päivähoitopaikkaa.

Hoitopäivään tulee ilmoittautua etukäteen suoraan Perhetalon henkilökunnalle. Jos hoitopäivään ei ole ilmoittautuneita edelliseen päivään klo 11.30 mennessä, pidetään normaalisti kaikille perheille avointa päiväkotitoimintaa. Toivomme, että lapsi olisi tutustunut Perhetaloon ennen hoitopäivää.

Lasten lukumäärä hoitopäivässä katsotaan tilannekohtaisesti. Kuitenkin niin, että hoitopäivän järjestämiseksi, ilmoittautuneita tulee olla vähintään kaksi. Otamme hoitopäivään enintään kaksi ensikertalaista tulijaa.

Hoitopäivän hinta on MLL Nokian yhdistyksen jäsenille 5 euroa, muutoin 7 euroa. Hinta sisältää välipalan.

Perhetalo Tuutikki: 050 307 6700
Perhetalo Täpinä: 050 551 5800