Iltapäiväkerhot

Tervetuloa iltapäiväkerhoon!

Tuutikin ja Täpinän ILTAPÄIVÄKERHOT

Iltapäiväkerhon kevätkausi starttaa maanantaina 8.1.2024!

Lukuvuoden 2023-2024 Tuutikin kerho on täynnä, Täpinässä on muutama paikkaa vapaana! Voit hakea lapsellesi kerho- ja jonotuspaikkaa. Lue lisätiedot ja varaa lapsellesi paikka täältä.

MLL:n Nokian yhdistys järjestää koulupäivän jälkeen tapahtuvaa kerholuonteista iltapäivätoimintaa nokialaisille 1. - 2. vuosiluokkien oppilaille (mikäli tilaa on niin myös 3.luokkalaisille) Perhetalo Tuutikissa ja Perhetalo Täpinässä. Iltapäivätoimintaa järjestetään koulupäivinä
klo 12:15 - 16:30.

Toiminnan sisältö:

Kerhoryhmissämme työskentelee kaksi koulutettua kerho-ohjaajaa. Kerhopäivien aikana tehdään läksyt, leikitään, pelaillaan ja ulkoillaan. Jokainen päivä sisältää ohjattua toimintaa. Lasten toiveet huomioidaan toiminnassa ja välipaloissa. Välipaloissa suositaan kasvisvaihtoehtoja ja kotimaisia raaka-aineita sekä luomua. Välipala sisältää aina tuorepalan.

Iltapäivätoiminnan tarkoituksena on vähentää lapsen yksinäistä aikaa. Tavoitteena on myös tukea lasta itsensä huolehtimisessa sekä antaa mahdollisuuksia luovaan itsensä toteuttamiseen ja oman osaamisen kehittämiseen. Iltapäivätoiminnalla pyritään vahvistamaan lapsen itseluottamusta ja vuorovaikutustaitojen kehittymistä.

Koulujen loma-ajat:

Koulujen loma-aikoina Perhetaloissa järjestetään kerhotoimintaa klo 8-15. Syys- ja talvilomakerhot ovat iltapäiväkerholaisille maksuttomia!

Kesäkerhoja järjestetään koulujen loppumisesta lähtien neljän viikon ajan. Kerhoihin tulee ilmoittautua etukäteen ja niistä ilmoitetaan vanhemmille sähköpostitse.

Hinta:

Lukuvuonna 2023-2024 kerhon hinta on 120 euroa kuukaudessa (yhdistyksen jäsenille hinta 115 euroa), jos lapsi on läsnä neljä tai viisi päivää viikossa. Jos lapsi on läsnä korkeintaan kolmena päivänä viikossa, hinta on 90 euroa kuukaudessa.
Maksuun sisältyy mahdollisuus osallistua koululaisten syys- ja talvilomakerhoihin. Toimintamaksu sisältää tapaturmavakuutuksen ja välipalan.

Lisätiedot ja yhteydenotot:

Vapaita paikkoja voit tiedustella läpi lukukauden
numerosta 050 313 2253 (Hilkka Hyttinen).

Kerholaisten asioissa tulee olla suoraan yhteydessä Perhetalojen ohjaajiin, jotka tavoitat numerosta:

Tuutikki 050 307 6700, tuutikki.nokian.yhdistys@mll.fi
Täpinä 050 551 5800, tapina.nokian.yhdistys@mll.fi

MLL Nokian yhdistyksen koululaisten iltapäivätoiminnan tietosuojaseloste

Tervetuloa Tuutikkiin ja Täpinään!

Terkuin,
Ohjaajat Janika, Essi, Carita ja Outi