Kerhopaikan hakulomake

Tuutikin ja Täpinän ILTAPÄIVÄKERHOT

1.luokan oppilaat ovat etusijalla ja ryhmään otetaan noin 20 lasta.  Mikäli paikkoja on jäljellä voidaan iltapäiväkerhoon ottaa myös 2. ja 3.luokkalaisia.
Iltapäivätoimintaa järjestetään koulupäivinä klo 12:15-16:30

Lisätietoja kerhosta löydät täältä.

Tuutikissa ja Täpinässä lapsilla on
päivittäin vaihtuvaa, ohjattua toimintaa!
Iltapäiväkerhossa tehdään läksyt, ulkoillaan, leikitään,
askarrellaan ja syödään yhteinen välipala.
Toiminnassa sekä välipaloissa huomioidaan myös
lasten toiveet. Välipaloissa suositaan
kotimaisia raaka-aineita sekä luomua.

Täytä ohessa, alapuolella oleva sähköinen lomake ja
paina Lähetä lomake.
Tai tulosta pdf-tiedosto alla olevasta linkistä

Iltapäiväkerhon hakulomake (pdf)

ja palauta se osoitteella
Hilkka Hyttinen
MLL:n Nokian yhdistys ry.
Alinenkatu 41
37100 Nokia

ILTAPÄIVÄTOIMINNAN HAKEMUS

LAPSEN ILTAPÄIVÄTOIMINNAN RYHMÄ/
TOIMINNAN TARVE

Toiminta-aika kaikissa iltapäivätoiminnan ryhmissä on:

Lapsi opiskelee pienluokassa

LAPSEN HENKILÖTIEDOT

HUOLTAJIEN HENKILÖTIEDOT

Iltapäivätoiminta on tarkoitettu ensisijaisesti työssäkäyvien tai opiskelevien vanhempien lapsille.

Lapsen kerhoaika on vanhempien työaika matkoineen. Huomioiden, että kerhon ovet suljetaan klo 16.30.

HUOLTAJA 1

HUOLTAJA 2

HUOLTAJA 3

Täytä tiedot, mikäli lapsella on edellisten lisäksi vielä joku muu huoltaja.

LAPSEN HUOLTAJUUS

Lapsen huoltajuus

LAPSEN TOINEN OSOITE

Täytä, mikäli lapsi asuu arkipäivisin kahdessa eri osoitteessa.

MUITA TÄRKEITÄ TIETOJA

SÄHKÖINEN ALLEKIRJOITUS

Vakuutan tiedot oikeiksi ja suostun annettujen tietojen tarkistamiseen. Tiedot käsitellään luottamuksellisina Mannerheimin lastensuojeluliiton Nokian yhdistys ry:n sisällä.

VALINTAPERUSTEET

Valintaperusteet

Koululaisten iltapäivätoimintaa järjestetään ensisijaisesti ensimmäisen vuosiluokan oppilaille ja erityistä tukea tarvitseville lapsille, erityisen tuen piirissä oleville sekä toisen vuosiluokan lapsille.

Toimintapaikat jaetaan valintaperusteiden mukaisesti. Samanarvoisten hakemusten kesken voi viranhaltija suorittaa arvonnan. Paikkojen täytyttyä, lapsi jää jonoon.

Maksuja koskevat asiat

Elokuulta maksetaan koko kuukausimaksu, mutta vastaavasti kesäkuulta ei maksua peritä. Koululaisten kesäkerhot ovat maksullisia.

Lapsen ollessa sairaana koko kuukauden, ei kuukausimaksua peritä.

Lapsen ollessa sairaana vähintään 11 toimintapäivää kuukaudesta, peritään 50% kuukausimaksusta.

Lapsen ollessa poissa koko kuukauden muun kuin sairauden vuoksi, peritään 50% kuukausimaksusta.

Iltapäiväkerholaiset voivat halutessaan osallistua mahdollisesti järjestettäviin koululaisten syys- ja talvilomakerhoihin ilman eri maksua.

Kerhopaikan irtisanominen

Kerhopaikka irtisanotaan valmiilla lomakkeella, joka tulee toimittaa kerhoon kuukautta ennen irtisanomisajankohtaa. Esimerkiksi lapsen lopettaessa kerhon 1.2. alkaen, irtisanoutumisilmoitus tulee toimittaa viimeistään 1.1. Jos lapsi lopettaa kesken kuukauden, kuukaudesta veloitetaan täysi maksu.

Lähetä lomake painamalla alla olevaa painiketta.